[linux] Moduly

Bohdan Spes spes na infotrans.sk
Čtvrtek Září 14 11:23:56 CEST 2000

On Thu, Sep 14, 2000 at 10:44:30AM +0200, Milan Haliena wrote:

> Mas v /etc/conf.modules
> riadok alias eth0 3c509
> a dalej skonfigurovane sietove parametre?
> Milan Haliena

Myslim, ze keby si napisal "modprobe 3c509" ,bez toho .o , tak by zbehol.
Ja to vetsinou riesim tak, ze do /etc/rc.d/init.d/network dopisem do sekcie
start riadok modprobe 3c509. Karta sa zavedie a "inicializing eth0" vyhlasi [OK]
Nie je to prave najcistejsi sposob, ale funguje. (Ak ti to nepojde s modprobe,
daj tam insmod). Odporucam ti vsak vyskusat horeuvedeny sposob s
/etc/conf.modules. Vela zdaru.
Mgr. Bohdan Spes, Infotrans s.r.o., Dubravska cesta 9, 842 20 Bratislava
Tel:07/5941 2950 Email: spes na infotrans.sk, spes na pobox.sk
ICQ#:56233611