[linux] PostgreSQL 6.5.3-6

Pavol Petras pajo na synchro3.sk
Čtvrtek Září 14 15:31:01 CEST 2000

Hello maros,

> Cafte seci

> Mam jeden php scriptik ktory cuca data zo "subj"
> Stroj RH 6.2 od 401 - nainstalovany ,rozbehnuty a odskusany "subj"

> Problem ten krepi script (stiahnuty z internetu) sa pokusa spravit:
>  // connect to database
> $conn = pg_pconnect("dbname=".$database_name);
> if (!$conn) {
>     die ("Cannot connect to postgres database '$database_name'");

$conn = pg_pconnect("$host","$port","$database")
or die("Can't connect to a tak dalej");
Chyba ti host, ale to nie je ten problem, preco ti to nejde:

> a skonci tymto:
> Fatal error: Call to unsupported or undefined function pg_pconnect() in
> db-postgres.php3 on line 90

Hlaska 'unsupported or undefined function pg_pconnect()' hovori o tom, ze si
pri kompilacii phpcka zabudol pridat podporu pre postgresql, staci ak zadas
pred kompilaciou okrem ineho toto:
./configure --with-pgsql=/path/to/postgresql

> Prosim Vas nevie mi nahodov niekto poradit ako100hoven ?

ak chces PostgreSQL vyuzivat v spojeni s webserverom, proste na nejaku
webovu aplikaciu, tak najlepsou cestou ven z hoven je zabudnut na
PostgreSQL a zinstalovat si MySQL
<? ak xces vediet preco; ozvi sa mi na mail aby sme nerozputali nejaky kruty flame :)) ?>

> Maros

Pali