[linux] PostgreSQL 6.5.3-6

Jan Matis jan na surfeu.com
Čtvrtek Září 14 18:30:10 CEST 2000

> Shurdeek, to pismenko navyse (p) znamena persistentny connect, to
> znamena, ze ak uz nadviazes spojenie tak sa uz nebude otvarat dalsie,
> ale pouzijes existujuce (setri to sys. prostriedky, ale z vlastnej
> praxe ti mozem povedat, ze je to fakt jedno, je to aj tak na ...)
noo ty vjes ... ja vjem ze mne jeden kewl nakodovany projekt bez
persistentnych spojeni sundal server vzdy ked tam bolo naraz viac ako 5
userkov ...
a potom ked som toho cloveka dokopal aby si to prepisal tak to zrazu islo
celkom slusne ....

ale asik by som sa nemal ozyvat .... urcite su tu mudrejsi ako som ja

						jan