[linux] Re: Linux je na H - pouziva nekdo Linux v kancelari?

Peter Strazovec bubak na frix.fri.utc.sk
Úterý Září 19 09:25:48 CEST 2000

Hojte

Tak sa zapojim aj ja. POuzivam linux zhruba 3 roky. Teda tak rok a pol,
predtym som sa v nom len hral a ucil sa s nim robit. Dost pisem rozne veci,
casto to obsahuje tabulky a podobne srandy. Pouzivam najcastejsie
vim+NC+html, ked to ma byt nieco serioznejsie, tak LyX a odtial do pdf, lebo
nemam tlaciaren a potom si to moze precitat/vytlacit hockto. Windows som bol
nuteny pouzit, ked som potreboval editovat wordacky dokument plny
schem/wordartov a tak.
SO je podla mna celkom schopne riesenie, ale u seba (486/80/24) by som to
moc nekusal ;-) Ale skusal som inde a pacilo sa mi. A wordperfect tiez nie
je az taky beznadejny. A Koffice,Gnome Office, vsetko sa da.

Pred par dnami som reinstalaciou wordu2000 na 97 u kamarata riesil problem, ze pri
novom subore a 2 riadkox textu a otvoronom iba worde hlasil "Nedostatok
pamati, uzavrite nekolik aplikaci...." (128ram, 5gb volne pre swap ;-)))

A btw. HoMMII mi pod dosemu ide v pohode, aj pod dos -X ;-)

P.S. Jedna vec ma trapi : mechanika 3.5" sa mi kazi. Som ju vycistil a ako
tak cita. Pod dosom precita disketu, len pri tom trosku vrci tak divnejsie.
A pod linuxom vypise kopec errorov a neprecita. (mounte, ale neskopiruje
cely subor a nato ho pod dosom precita). Robil som viac pokusov, cize to nie
je nahoda. Da sa to niekde nejakym parametrom nastavit, ze aby sa pokusil
viac krat, az potom hlasil error ?

Majte sa fine
Bubo