[linux] squid: otvorene spojenia?

Michal Michalac michal.michalac na ehs.sk
Středa Září 20 07:14:40 CEST 2000

	Zdravim,

zobrazi Ti to cachemgr.cgi (sucast inst. Squida v adr
/home/httpd/cgi-bin/) a je to polozka 'Client-side Active Requests'.
	Ako vsak len tuto jednu ulohu zastavis, neviem.

	Skus porozmyslat nad Delay Pools, kde mozes pridelit
kazdemu jednemu klientovi (ci skupine) sirku pasma. Naviac da sa
nastavit aj kratkodoby (burst) limit, kde mozes povedat, ze napr.
prvych x kB bude bez obmedzenia rychlosti (aby ti, co len surfuju,
teda raz za cas potrebuju natiahnut stranku, neboli obmedzovani
vobec).

Tato moznost vsak standardne nebyva v rpm-kach zakompilovana,
takze treba prekompilovat.

	Michal Michalac

Ing. Michal Michalac
EHS Skalica