[linux] squid: otvorene spojenia?

Ing. Marian Adamjak adamjak na bb.army.sk
Středa Září 20 07:20:04 CEST 2000

Squid ma cgi utilitu (cachemgr.cgi) ak ju spristupnis budes moct cez volbu Client-side Active request vidiet aktivne dotazy uzivatelov a ich stav. Myslim ze to je to co potrebujes. Nestudoval som to blizsie, takze aj ja teraz dufam ze nevypise len ukoncene spojenia.
MA