[linux] cvs & connection refused

Mgr. Vladimir Kralik vkralik na softip.sk
Středa Září 20 08:42:34 CEST 2000

Rado wrote:
> cvs -d xyz na to.je.fuk import,
>
> tak to na mna vypluvne : ....blabla... connection refused.
... keby si poslal aj to blabla dalo by sa poradit viac ...
Najpravdepodobnejsie nemas povolene RSH na stroji kde je CVSROOT (
standardne sa to tusim neinstaluje, pripadne to root poslal do ...).
Skus sa pripojit na danu masinu cez rsh ( rsh -l xyz to.je.fuk 'echo
$PATH' ) aby si si overil ci to vobec funguje.

Preco chces ist cez RSH ? Je to nebezpecne ..., skus radsej SSH,
PSERVER, pripadne kerberos spojenie. Nastavenie je popisane v
dokumentacii pre CSV.

> tusim ze niekde by som mal mat nastavene na tom serveri, ze taky a taky host
> sa moze konektovat, ale kde sa to da nastavit? Zeby v inetd.conf ale tam som
> nic podobne nenasiel. V mojom userovskom adresary mam .rhosts kde je iba
> jeden riadok s IP adresov od kial sa konektim (staci to?).
Na stroji to.je.fuk :
$ cat ~/.rhost
to.je.moj.klient mojLogin
IP.to.je.moj.klient mojLogin # pre istotu ak by ho nenasiel cez

		vlk
--
Mgr. Vladimir Kralik
Softip a.s.