[linux] squid: otvorene spojenia?

Jarry guru jarry na gmx.net
Středa Září 20 10:14:21 CEST 2000

Michal Michalac wrote:

> zobrazi Ti to cachemgr.cgi (sucast inst. Squida v adr
> /home/httpd/cgi-bin/) a je to polozka 'Client-side Active Requests'.
> Ako vsak len tuto jednu ulohu zastavis, neviem.

OK, je to tam, ale budem to musiet nejako upravit. Mna zaujima
len klient, a odkial co taha, to je tak na 1 riadok. Ten cachemgr
sa tam strasne vykecava a vystup je hrozne neprehladny, musim
to prehnat cez nejaky filter...
BTW, chyba mi tam velkost stahovaneho objektu, je tam len
"out.size", ale to je velkost, ktora uz bola stiahnuta. Neviem
vsak, kolko este zostava...

>         Skus porozmyslat nad Delay Pools, kde mozes pridelit
> kazdemu jednemu klientovi (ci skupine) sirku pasma. Naviac da sa
> nastavit aj kratkodoby (burst) limit, kde mozes povedat, ze napr.
> prvych x kB bude bez obmedzenia rychlosti (aby ti, co len surfuju,
> teda raz za cas potrebuju natiahnut stranku, neboli obmedzovani
> vobec).

To nepoznam, co/kde to je?

"Ing. Marian Adamjak" wrote:

> Squid ma cgi utilitu (cachemgr.cgi) ak ju spristupnis budes moct
> cez volbu Client-side Active request vidiet aktivne dotazy
> uzivatelov a ich stav. Myslim ze to je to co potrebujes. Nestudoval
> som to blizsie, takze aj ja teraz dufam ze nevypise len ukoncene
> spojenia.

Presne to som potreboval, az na detaily (vid. vyssie).
A vypisuje to prebiehajuce, nie ukoncene spojenia.
(BTW, nastav si dlzku riadku na nejaku rozumnu hodnotu)

Vdaka vsetkym za info!

Jarry