[linux] statistika www servera

Peter Surda psurda na byte.at
Středa Září 20 19:26:44 CEST 2000

On Wed, Sep 20, 2000 at 07:05:29PM +0200, Peter Střelec wrote:
> ahojte.
> Neviete mi odporucit nieco na dobru statistiku www servera apache ?
> Bolo by dobre aby tam bol nejaky pekny prehlad a idealne aj konfiguracia
> na virtualne www servre.
No ja pouzivam webalizer a dost sa mi to lubi. Ale existuju aj ine, co maju
viac funkcii, ale na meno si nespomeniem. Este bacha aby si webalizer dal do
logrotate ako pre-rotate script.

Pokial chces low-level analyzu (napr. trafficu), tak odporucam mrtg alebo
rrdtool, ale to trva dost dlho nez sa to nakonfiguruje. Ale hlavne s rrdtoolom
sa daju robit genialne veci.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
                   Press every key to continue.