[linux] XFree86 4.0.1 na CT65545 (notebook AcerNote Light 350P)

eurik euro na hq.alert.sk
Čtvrtek Září 21 17:45:27 CEST 2000

Caute.

Podarilo sa to niekomu rozchodit? Alebo na nejakej velmi podobnej
platforme? Mne to bezi iba vo 4bitovom mode (t.j. 16 farieb) co nie je
to prave orechove. 8bitovy ani 16 bitovy mod nejde.

Skusal som len 640x480, lebo display aj tak viac nevie. Pri akomkolvek
Modeline ktory som skusal dostanem iba temer nahodne rozhodene bodky. Su
v troch pasoch - jeden uplne hore, 2 v dolnej polovicke. Pri 8 bitoch
tie bodky farbou zodpovedaju tomu co by tam malo byt, pri 16 ani nie.

Dik za vsetko info

(e)

ps. kym tam este boli windowsy, 640x480 na 16bpp fungovalo krasne, cize by
to ten hw mal zvladat.