[linux] ISDN

JA SAM dodo na stapro.sk
Pátek Září 22 09:19:14 CEST 2000

Este raz ahoj.

Ospravedlnujem sa za neuplnu adresu.

Ahoj.

Potreboval by som pouzit linux ako router s ISDN modemami.
Mame privatnu ISDN ustrednu a linuxovy server by mal robit pristup na internet a mailovy server.
Pripojenie servra by malo byt take, ze 1(alebo 2) ISDN linky by mali ist k providerovi a cca 3-4 linky
by mali byt pre ostatne pracoviska (umiestnene v roznych budovach s moznostou vybudovania LAN v
roku 2xxx) a jedno pracovisko by bolo pripojene cez LAN - celkovo teda 1xLAN + min 4x ISDN pracujuce subezne.

Ake ISDN karty (kupitelne na Slovensku) by boli vhodne?
Nasiel som nejake pasivne ISDN karty, ktore by mali ovladace pre linux,
ale bojim sa, ze pasivne karty zeru vela vykonu procesora. (Vyskusane vo Win...
jedna karta zozrala cca 40% procesora (a nervy nasho technika ;-)))  ) .)

Aktivnu kartu (s vlastnym procesorom) s podporou linuxu som nenasiel.

Premyslal som aj o externych modemoch, ale s ohladom na rychlost mi vychadzali pouzitelne externe ISDN modemy pripajane na USB...

Ma niekto skusenosti s pripojenim niekolkych modemov ISDN na jednom linuxovom stroji?

Dodo.

Dodo Racek
dodo na stapro.sk