[linux] UPS

Pátek Září 22 10:15:32 CEST 2000

-> Chcel by som Vas poprosit o radu. Doma som si postavil na testovanie
-> serverik, samozrejme pod Linux-om (RH 6.0). Chcem si kupit zalozny zdroj,
-> ale neviem aky. Ide mi hlavne o podporu nejakeho FREE SW, aby sa dal dobre
-> spravovat z Linux-u napr.: shutdown servera. Nakolko som sa informaoval u
-> mojho dodavatela HW, tak mi povedal, ze UPS-ka od APC ma SW aj pre Linux,
-> ale potrebujem vraj spesialny kabel, nakupu prislusneho balika sa vraj
-> nevyhnem.

bullshit, APC sa predavala s dvoma typmi kablov z ktorych jeden boluplne
normalny serial druhy bol nejaky okliesteny. Kable sa nepredavali k UPS ale
k SW na ne, preto sa snazia odrbavat...
inac APC su kvalitne UPS a s tym ovladanim su fakt c00l
 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 Save the whales. Collect the whole set.