[linux] Chyba pri instalacii RH 6.2cz

Ronald Pupala pupala na sse-za.sk
Pátek Září 22 19:57:09 CEST 2000

A este pre informaciu, chcel by som sa opytat Vas co ste sa zapojili do
tohoto threadu a pouzivate RH, aky pomer medzi RAM a swap pouzivate ?
Aby som si urobil obraz, lebo ja som niekde cital, ze swap sa odporuca
minimalne 2 x RAM, ale doteraz som nezistil preco. Na Debiane to takto
praktizujem odkedy som ho prvy raz s Bozou a Petovou (Ahoj
peterp na frcatel.utc.sk ) pomocou nainstaloval, a nemal som starost.

A este k tomu /boot-u . 16 MB je podla mna viac ako "dostacujuce". Slusnych
10 skompilovanych obrazov a System-map-ov, nejake tie loader-y.

Prajem prijemny vikend

Rony