[linux] Chyba pri instalacii RH 6.2cz

Peter Surda psurda na byte.at
Sobota Září 23 09:37:59 CEST 2000

On Sat, Sep 23, 2000 at 09:17:04AM +0200, Onofer Dusan wrote:
> On Fri, 22 Sep 2000, Ronald Pupala wrote:
> Ahoj,
> podla mna, okrem bootu treba aj etc,bin,lib a sbin, dev lebo kernel nevie
> primoutovat okrem root particie zvysok - kde su programy ako
> init,mount,fsck, ak to tak nie je - tak mi to prosim vysvetlite volakto.
No, je pravda ze tieto veci by mali byt na root partisne. Nie je pravda, ze
kvoli tomu treba specialne partisnovat disk; jadro uz vie pristupovat k celej
kapacite disku (resp. nema specialne obmedzenia). Ta boot partisna je kvoli
niektorym biosom/staremu lilu.

> ja tiez
detto :-)

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
                           Reboot America.