[linux] Chyba pri instalacii RH 6.2cz

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Sobota Září 23 12:43:06 CEST 2000

Matus \"fantomas\" Uhlar wrote:

> nove lilo vie v pohode sahat aj za 1024ty cylinder

No, mozno by to stalo za pokus, ale nie som v tom zbehly...
Takze, kde najdem to nove lilo, ako previest instalaciu a potom na to to nove
lilo?

Vdaka,
mior.
P.S:
Musite uznat, ze server s BX chipsetom, Mendocinom 500 MHz, 256 MB RAM a 15 GB
ATA66 diskom, HP prepalovackou a UPS APC 420E nie je najhorsi, ale co z toho,
ked sa mi nedari???
To sa mam vratit k Pentiu 75, 32 MB RAM a 1GB SCSI HDD? ;-(((
(Este je tu ina moznost, pouzivat chodiace SuSE 6.4, ale ked to je ina
filozofia a mne sa to nechce zase hladat, kde co je..., som zvyknuty na RH.)
mior