[linux] Moduly

Stolc Oskar stolc na intrak.tuke.sk
Neděle Září 24 15:54:56 CEST 2000

Cau,

> Cau
>
> "modprobe 3c509" robi to iste. Teda nic. :(
> Skusal som aj dopisat ten riadok ale je to rovnake - failed
> insmod funguje ale modprobe je vraj lepsie koli ostatnym modulom.
>
> Peter

Nevsimol som si, aky problem rozoberate, ale z tohto mail-u, na
ktory reagujem, predpokladam, ze je to problem s rozbehanim 3c509
ako modul.

No ja som mal tak isto problem s tou istou 3Com kartou.
Ani mne sa nezaviedol modul, ale skoncilo to s nejakou chybovou
hlaskou. Vyriesil som to vykompilovanim ovladacov pevne do jadra
a sietovka behala super. Neviem aka to bola verzia jadra, ale
nedavno, ked som presiel na 2.2.17-pre..., tak som zo zvedavosti
vyskusal, ci mi system vie nahodi sietovku ako modul. A nahodil ho.

Preto ti radim, skus 2.2.17

					Oskar

PS.: Ak sa tu diskutuje o nejakom inom probleme, tak sorry :-)