[linux] printserver

Ernest 'OERNii' Beinrohr oernii na oernii.sk
Úterý Září 26 15:40:47 CEST 2000

taketo vecisky vecsinou posilaju po sieti bud bootp alebo dhcp requesty. T.j
ak mas DHCP (skor) alebo bootp server, tak ho nakonfiguruj, aby tomu zariadeniu
dalo adresu.

--
OERNii - Ernest Beinrohr |  @@@@@@   @@@@@@@@  @@@@@@@   @@@  @@@  @@@  @@@