[linux] IP protokol

Peter Surda psurda na byte.at
Úterý Září 26 16:47:08 CEST 2000

On Tue, Sep 26, 2000 at 07:00:15AM +0200, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,
> routre vacsinou kaslu na source adresu, cez Internet mozes preroutovat naozaj
> skoro vsetko :).
To je smutne.

> Mozno to nebol portscan ale syn utok alebo nieco take.
So syn utokmi sice prakticke skusenosti nemam, ale:
- preto potom skusal rozne porty ako 12345
- tcp syncookies mam zapnute
- incoming traffic v tej dobe ma uplne normalne hodnoty.

No ale na druhej strane ked to bol nejaky "h4x0r" ktory ani nevedel co robi
tak to prekvapujuce neni. Ale mna zaujima, v pripade ze to robil niekto kto sa
v tom vyzna, ako to mam interpretovat.

Inac bol to freenet.nether.net/204.42.253.18.

>    Juraj.
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
   If Bill Gates had a dime for every time a Windows box crashed...
                ...Oh, wait a minute, he already does.