[linux] boot/rescue disketa

Jarry guru jarry na gmx.net
Středa Září 27 11:29:42 CEST 2000

Caute!

Potreboval by som si urobit uplnu bootovaciu disketu, ktora by
sa dala pouzit ako zachranna v pripade nejakych problemov.
Cize nie len jadro, ale aj zakladny filesystem (aby sa /dev/fd0
montovalo na /), + zakladne diagnosticke nastroje (ako fsck...).

Ako sa taka disketa da co najjednoduchsie vyrobit, a co vsetko
by na nej malo byt?

Jarry

BTW, troska som experimentoval s hdparm, a nieco som zmrvil. System
mi zatuhol a nechce nabehnut, ani z bootovacou disketou (jadro na fd0).
Preto by sa mi teraz taka rescue-disketa velmo hodila, nechcem hned
rozoberat pocitac a vkladat disk do ineho boxu...