[linux] boot/rescue disketa

Jarry guru jarry na gmx.net
Čtvrtek Září 28 06:33:27 CEST 2000

Tibor Pittich wrote:

> http://sunsite.uakom.sk/LDP/HOWTO/Bootdisk-HOWTO/index.html

Sa priznam ze toto "howto" som podcenil. Myslel som, ze je tam
vysvetlena len klasicka hola botovacka, nie rescue disk (presne
to potrebujem).

BTW, podarilo sa niekomu podla tohto postupu tu disketu urobit?
Ja som s tym zabil vcera 4 hodiny a vysledok je nulovy. Popisuje
sa to totiz na starsej instalacii (tusim 2.0.37). Teraz su vsetky
binarky a kniznice vacsie a jednoducho sa mi to na disketu nevoslo.
Netusim, co odtial mozem vyhodit, ale po kompresii je ten filesystem
asi o 20% vacsi ako kapacita diskety.  :-(

Peter Surda wrote:

> Ak nie, skus napr. rescue z RedHat-u.

Kde sa k tomu da prist? Je to niekde na instalacnom CD-cku?
(kdesi som ho zalozil, tak ci sa ho vobec oplati hladat :-)
Hlavne by som sa rad pozrel, co vsetko tam ma/musi byt, aby sa
to aj dalo pouzit...

Jarry