[linux] boot/rescue disketa

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Čtvrtek Září 28 10:20:49 CEST 2000

Zdravim,
uz som to sem pisal minimalne n-krat, to howto je dobra vec, ale iba
ideovo, pokial chces seriozne vyrobit minidistribuciu, tak nesmies brat
binarky, ale musis si vykompilovat vsetko sam, tak to mozes optimalizovat
z hladiska velkosti a funkcnosti.
Namiesto klasickych binariek z /bin pouzi busybox, namiesto login,passwd a
podobnych pouzi tinylogin.
na freshmeate v appindexe je cast minidistribution, odporucam vyskusat
pokial mozno co najvacsi pocet z nich (hlavne tie, ktore su up to date) a
popozerat nejake tie triky ako su urobene....
Vidim to tak, ze uz sa budem musiet dokopat a spravit web o tom, ako sa
robi minidistribucia a suhrn vsetkych trikov na minimalizaciu.

PSIkappa
psi na bicba.sk

On Thu, 28 Sep 2000, Jarry guru wrote:

> Sa priznam ze toto "howto" som podcenil. Myslel som, ze je tam
> vysvetlena len klasicka hola botovacka, nie rescue disk (presne
> to potrebujem).
>
> BTW, podarilo sa niekomu podla tohto postupu tu disketu urobit?
> Ja som s tym zabil vcera 4 hodiny a vysledok je nulovy. Popisuje
> sa to totiz na starsej instalacii (tusim 2.0.37). Teraz su vsetky
> binarky a kniznice vacsie a jednoducho sa mi to na disketu nevoslo.
> Netusim, co odtial mozem vyhodit, ale po kompresii je ten filesystem
> asi o 20% vacsi ako kapacita diskety.  :-(

[snip]