[linux] boot/rescue disketa

Jarry guru jarry na gmx.net
Čtvrtek Září 28 11:46:35 CEST 2000

psi na dvalin.bicba.sk wrote:

> Namiesto klasickych binariek z /bin pouzi busybox, namiesto login,
> passwd a podobnych pouzi tinylogin.

O tom som ani nepocul. Ale vsetky potrebne binarky takto nepovymienam,
na serioznu "rescue" disketu ich treba dost vela. Aspon v tom "howto"
ich je plno...

> Vidim to tak, ze uz sa budem musiet dokopat a spravit web o tom, ako sa
> robi minidistribucia a suhrn vsetkych trikov na minimalizaciu.

To by som ti bol veeeeeeelmo vdacny!

Zima Marek wrote:

> ak mas RedHat, tak je to jednoduche :-)
> mkbootdisk --device /dev/fd0 2.2.14-6.0.1

To je presne to, co mi nestaci (jednoducha bootovacia disketa).
Ja potrebujem disketu aj s kompresnutym filesystemom, aby som mohol
nabootovat aj bez harddisku (teda vtedy, ked mi z nejakeho dovodu
strajkuje) a mat k dispozicii zakladne nastroje na diagnostiku...

Jarry