[linux] linux & vulnerability

Jarry guru jarry na gmx.net
Pátek Září 29 11:15:51 CEST 2000

Caute!

Pred chvilkou som si pozrel prehlad chyb v operacnych systemoch na
stranke SecurityFocus http://www.securityfocus.com/vdb/stats.html
a mam k tomu par dotazov:

Ja osobne moc s RedHat-om nepracujem (az na nejake experimenty
doma), ale prekvapilo ma, ze v porovnani s inymi distribuciami
(Caldera, Debian, Mandrake, Slackware, SuSE, TurboLinux) ma
akosi privela dier v operacnom systeme, teda aspon podla tych
zaznamov a grafov.

Chcem sa opytat vas, co robite serioznejsie s RedHat-om, na vas
nazor: Je to naozaj tak, cim to moze byt sposobene, pripadne nakolko
sa tej statistike da verit? A este doplnujuci dotaz: Ktore distro
by ste teda odporucali nasadit pre viacucelovy internetovy server?

Jarry