[linux] linux & vulnerability

Pátek Září 29 12:11:39 CEST 2000

-> Ja osobne moc s RedHat-om nepracujem (az na nejake experimenty doma), ale
-> prekvapilo ma, ze v porovnani s inymi distribuciami (Caldera, Debian,
-> Mandrake, Slackware, SuSE, TurboLinux) ma akosi privela dier v operacnom
-> systeme, teda aspon podla tych zaznamov a grafov.

yo, redhat ako komercna firma sa snazi byt vo vsetkom hrrr a tak to potom
vyzera...

-> Chcem sa opytat vas, co robite serioznejsie s RedHat-om, na vas
-> nazor: Je to naozaj tak, cim to moze byt sposobene, pripadne nakolko
-> sa tej statistike da verit? A este doplnujuci dotaz: Ktore distro
-> by ste teda odporucali nasadit pre viacucelovy internetovy server?

ak si paranoidny na security tak openbsd ale to nie je linux ;)inac ja
preferujem debian.

lenze pravidlo c. 1 - kvalita serveru zalezi hlavne od admina

 Windows 2000: 640 MB ought to be enough for anybody