[linux] linux & vulnerability

Jarry guru jarry na gmx.net
Pátek Září 29 14:52:28 CEST 2000

Dado Jan wrote:

> Vsimni si polozku linux aggr.
> Cislo pre RH je mnozstvo chyb najdenych na distr. RH, avsak chyby nie su
> ratane viac krat, t.j. tieto chyby mozu (a s velkou pravdepodobnostou aj
> su) byt v inych distribuciach, avsak hlasene su na RH.

Vies co, tak o tomto pochybujem! Ak sa vyskytla na RedHat-e nejaka chyba,
urcite by ju zaratali aj do Debianu/SuSE/Caldera, ak by sa ta chyba
vykytovala aj u nich. To by si istotne preverili...

> Potom su chyby za rozne distr. zratane - linux aggr.

Ani to nesedi, pozri si tu poznamku pod ciarou. Matematicky povedane,
je to "zjednotenie" vsekych chyb vsetkych linuxovych distribucii,
nie ich sucet (to si mozes overit).

> Je to celkom pekne cislo...
No ja by som povedal, ze je to skor skarede cislo :-(

> ale je to urcite dane poctom instalacii a
> mierou pouzivania. Samozrejme, ze to suvisi aj z bezpecnostou
samotnou...
> Kedze RH je relativne najrozsirenejsia, aj pocet chyb linuxu najdenych
na
> RH je najvacsi na nej.

Na tom asi nieco bude.

Matus \"fantomas\" Uhlar wrote:

> yo, redhat ako komercna firma sa snazi byt vo vsetkom hrrr a tak to
potom
> vyzera...

Prave pre toto som ich kedysi obdivoval. Co som sa ja s COL nacakal,
kym presli na glibc6!

> lenze pravidlo c. 1 - kvalita serveru zalezi hlavne od admina

S tym sa neda nic len suhlasit...

Jarry