[linux] winmodem

MeNsOr mensor na seznam.cz
Sobota Září 30 17:52:56 CEST 2000

zdravim.
som cerstvym uzivatelom linuxu, a mam dost primitivne otazky,
preto sa vopred pytam, ci existuje na slovensku mailing list venovany
zaciatocnikom.
za pripadnu radu budem vdacny.
pre istotu sa vsak uz teraz popytam niekolko otazociek:
a> ma tu niekto skusenosti s rozchodenim interneho winmodemu rockwell
pod redhatom??? co som sa trochu pozeral v how-to, je popisany sposob
na winmodemy s procesorom lucent. avsak asi najlepsie by predsa len bolo
zohnat si externy modem. su i medzi externymi typy, s ktorymi budem mat
problemy rozchodit ich???
b> ako som zistil, je dost dobre mat po ruke vzdy najnovsie verzie
programov. ma tu niekto typ na nejaky vyhladavac s co najvecsou databazou.
zatial pozivam vyhladavac na ftp.linux.cz

S pozdravom MeNsOr. www.rastor.miesto.sk