[linux] halt

Robert Varga nite na hq.alert.sk
Neděle Duben 1 00:06:42 CEST 2001

On Sat, Mar 31, 2001 at 03:19:51PM +0200, Peter Surda wrote:
> [vycuc z man halt]
>        -p     When halting the system, do a poweroff. This is the
>               default when halt is called as poweroff.

hmm... mne sa masinka vypne pri "halt" aj bez -p. Mozno Mandrake
specialitka. Tak ci tak, ak mas APM v kerneli, este stale to nemusi fungat.
V tom pripade si zapni "Use real mode APM BIOS call to power off". (Mal som
s tym problem na jednej abitackej doske).

no este sa trosku poflamujte ;-))))

--
Kind regards,
Robert Varga