[linux] Kompletne riesenie pre firmu...

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Neděle Duben 1 13:34:25 CEST 2001

Cafte
Konecne som presvedcil u nas vo firme ludi, ze by sme mali prejst na
linux. Problem je v tom, ze mi zacali davat iste otazky, na ktore neviem
ci viem tu najlepsiu odpoved.
Potreboval by som nejaky groupware soft, keby to vedelo vsetko co microsot
exchange bolo by to uplne super (zdielaniadries, taskov kalendaru)
Dalej nejaky html editor, nasiel som bluefish ale neviem ci je nalepsi,
nieco na grafiku, as iGIMP ale tiez neviem ci je nieco lepsie a bolo by
dobre aj nieco na Macromedia Flash.
A este aj nejaky office balik, to je asi najlepsi StraOffice, ale tiez
neviem ci nie je nieco lepsie.
A potom bol este problem s databazou, ze ci je nejaky uzivatelsky pritulny
software, nieco ako enteprise manager v MSSQL a pripadne ci aj nieoc, co
by sa vedelo napojit na MSSQL(ale MSSQL potrebujeme len koli spatnej
kompatibilte s tym, co sa uz robilo, ale chceli by sme prejst na
PostgreSQL.
No tak to su moje otazky, Office, Grafika, Groupware, Databaza, Html
editor.
Ak sa mi podari vyriesit vsetky tieto zalezitosti, tak bude dalsia firma
na Slovensku cisto linuxova ;-)
Diky
Jano