[linux] modemovy telnet

Pavol Malošek malo na palma.sk
Pondělí Duben 2 08:06:47 CEST 2001

caf
no ked ti dviha modem to by si mohol mat dobre nakonfigurovany mgetty
este treba pozriet do
/etc/mgetty/login.config
on by si mal vediet ( mgetty ) detekovat ze co ma pustit dalej, je tam
nieco taketo
/AutoPPP/   .... /usr/sbin/pppd , to ti pusta ppp daemona ked treba
ale ty tam musis mat
* - - /bin/login @
pozri sa ci to nemas zakomentovane, ak chces pouzivat iba terminalovy
pristup tak ten AutoPPP mozes vyhodit
a este sa skus pozriet do logu od mgetty, tam by malo byt napisane aky
cmd spusta ked sa modemy dohodnu.
plati pre debian.