[linux] Kompletne riesenie pre firmu...

Ivan "Ico" Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Duben 2 12:36:56 CEST 2001

> Cafte
> Konecne som presvedcil u nas vo firme ludi, ze by sme mali prejst na
> linux.

Bravo!

 Problem je v tom, ze mi zacali davat iste otazky, na ktore neviem
> [...]
> neviem ci nie je nieco lepsie.
> A potom bol este problem s databazou, ze ci je nejaky uzivatelsky pritulny
> software, nieco ako enteprise manager v MSSQL a pripadne ci aj nieoc, co
> by sa vedelo napojit na MSSQL(ale MSSQL potrebujeme len koli spatnej
> kompatibilte s tym, co sa uz robilo, ale chceli by sme prejst na
> PostgreSQL.
> No tak to su moje otazky, Office, Grafika, Groupware, Databaza, Html
> editor.
> Ak sa mi podari vyriesit vsetky tieto zalezitosti, tak bude dalsia firma

Ja osobne ako html editor pouzivam vim, ale to asi nie je riesenie pre
kazdeho:-( Bluefish by mal byt OK, tiez som ho chvilu pouzival (kym som
uplne nepresiel na vim). Skus aj quanta+.
V kazdom pripade sa skus pozriet na www.root.cz, tam nedavno
(mesiac?) neden clovek napisal clanok o vlastnom softe, co robi nieco
podobne ako exchange a bezi to myslim na mysql. Presne si nepamatam co
vsetko to robilo, ale asi by ta to mohlo zaujimat.

Ico