[linux] Mozilla nie pre kazdeho?

Aneta Karnasova sydney.fox na gmx.net
Pondělí Duben 2 14:02:20 CEST 2001

Ahoj

> ja som sa s tym stretol, ale nevyriesil som to. Tiez mi to nejako
> nefici... Inak, vraj konqueror bude fungovat standardne s geckom. To by
> bolo celkom fajn, skoda, ze pod Mozillou nejde par SSLkovych javascript
> funkcii (internet bankingy).

Vdaka, uz viem, preco ma s Mozillou odmeita na niektorych strankach. Su
nejake vyhliadky, ze by to niekto opravil?
Tiez som mala problemy s Java pluginom, nenakopirovali sa mi nejake subory
do adresara plugins. Mam vsak jre.xpi z podadresara 6.00 z Netscapu, vsimla
som si, ze uz je aj 6.01. Nedokazem ho vsak stiahnut, stale mi pada spojenie
a asi po tretom obnoveni mi povie, ze uz to mam. (a nemam - je tam ani nie
polovicka). Stalo sa to niekomu, alebo je to len moja nesikovnost?
instalacia, nie stahovanie.

Nevie z vas niekto, ci sa neda stiahnut cely Netscape? Mam este uplne
starucku verziu a ide rychlejsie a stabilnejsie nez Mozilla :-)

Vdaka

Tia