[linux] modemovy telnet

jozef maga maga na ku.sk
Pondělí Duben 2 14:26:53 CEST 2001

>Otazka ... si si isty ze tam mas mgetty a nie mingetty alebo getty?

tos odpoved: mam tam agetty. ale ja som ju tam nedaval, bola tam, len zapoznamkovana, preto som ju nechal... ak povies ze treba mgetty, tak si ho teda najprv nainstalujem :-))) (mam slack) a potom to tam dam, ak to samozrejme nepobezi s agetty. (ak som zasa preslapol v nejakej zakladnej veci tak sorry, som just beginner)