[linux] OT: Echelon, ETSI

Juraj Ziegler e na hq.sk
Úterý Duben 3 15:06:10 CEST 2001

e> Odchytit magneticke pole disku je problem. Dovod: disk je obycajne v bedni,
e> ktora
e> je ukostrena, samotny disk je znova ukostreny. A odchytavat magneticke pole
e> zo zariadenie dvakrat ukostrene nie je realne na vzdialenost vecsiu ako
tiez pravda. ja som to az tak velmi neskumal

e> S odchytavanim magnetickeho pola monitora je to ina vec. Ale rozhodne by som
e>
e> sa nesnazil zatienit monitor. Tatiz existuje nieco take ako interferencia
preco nie? aspon pre istotu :)

e> magnetickych
e> poli. Vskratke sa da povedat ze ak do bezprostrednej blizkosti monitora
e> postavis
e> vysielac s podobnymi parametrami signalu ako je signal z monitoru, (napr TV
e> do ktorej
e> pustis signal z nahodneho generatora zo Sinclera) bude to mat ten manik v
e> tej dodavke
e> veeeelmi tazke.
nechcem plasit, ale urcite je rozdiel medzi technologiu ktoru si kupis v
obchode, tou o ktorej sa hovori, a tou co maju chlapici v dodavkach :)

este ma napadlo... lcd displej miesto monitoru ;)
a zas na druhej strane, nepouzivat wireless klavesnice (odporucanie z
exploit-dev konferencie :)

(e)