[linux] OT: Echelon, ETSI

Marian Glatzner glatzner na istrobanka.sk
Úterý Duben 3 15:20:48 CEST 2001

> e> pustis signal z nahodneho generatora zo Sinclera) bude to
> mat ten manik v
> e> tej dodavke
> e> veeeelmi tazke.
> nechcem plasit, ale urcite je rozdiel medzi technologiu ktoru
> si kupis v
> obchode, tou o ktorej sa hovori, a tou co maju chlapici v dodavkach :)

To hej ale si vezmi jednu vec ze pre chlapika v dodavke to bede jeden zdroj
signalu
z ktoreho sa tak lahko nevysomari. Musel by byt velmi blizko aby to
rozpoznal ze
sa jedna o dva zdroje.

> este ma napadlo... lcd displej miesto monitoru ;)
> a zas na druhej strane, nepouzivat wireless klavesnice (odporucanie z
> exploit-dev konferencie :)

samozrejme to je lepsie riesenie, zasadna podmienka: _ZIADNE_WIRWLESS_

Marian