[linux] Mozilla nie pre kazdeho?

Aneta Karnasova sydney.fox na gmx.net
Úterý Duben 3 15:41:48 CEST 2001

> sea je sea-monkey, to znamena mozilla (morska opica/obluda)
>
> netscape 6.0 je v podstate mozilla M18 (ci este starsia?), trochu
> upravovana, ale
> nestabilnejsia ako mozilla 0.6. mozilla 0.8.x je omnoho stabilnejsia

Mam aj 0.6 aj 0.8. Ta 0.8 je rychlejsia, no s instalaciou JRE mala problemy
(musela som rucne urobil link na libjavaplugin_oji.so), nemozem zmenit
ulozene hesla (spadne mi), ked som si dala do posty filter, tak som prisla o
polovicku sprav... Ale na surfovanie je vazne lepsia ako 0.6.

Pred nedavnom (este pod windows) som mala Netscape 6.0 aj Mozillu M16 a
Netscape sa mi javil rychlejsi a aj krajsie zobrazoval stranky. Neviem
posudit teraz na linuxe, stiahnem, uvidim, poviem...

Tia