[linux] Domino 5.0.5

Stanislav Poljovka poljovka na decef.elf.stuba.sk
Středa Duben 4 08:04:56 CEST 2001

On Tue, 3 Apr 2001, Vasko Miroslav wrote:

> snazim sa rozbehat nestastne Lotus Notes na Debian 2.2/potato
> viem sice, ze su urcene pre RH6.0, ale snad by to slo...

bezat to bude aj na Debiane. Pre RedHat atd je to certifikovane
resp. podporovane.

> ak spustim ako root alebo ako user "notes" /usr/local/lotus/bin/server
> tak ten nestastnik na mna vyplazne:
>
> Server exiting:
> Launching the Domino HTTP server. Connect to it on port 8081 with your
> browser to setup your Domino server...
>
> a zhasne.

mal by si precitat instalacny postup pre unix OS a tam by si sa docital,
ze instalacia sa sklada z dvoch casti:
1. fyzicka instalacia (prekopiruje subory a nastavy na ne prava a ..)
2. logicka konfiguracia (toto je trochu zlozitejsie a je potrebne si
precitat instalacnu prirucku)

Ty si urobil iba tu prvu cast a teraz by si mal urobit tu druhu, ale
najprv si pozri tu prirucku, lebo tam budes vyplnat veci, ktore by si mal
premysliet.
Ta druha cast sa robi v kratkosti nasledovne:
1. ako "notes" uzivatel sa das do Lotus data adresara (zvycajne je to
/local/lotusdata alebo tak nejak a specifikoval si to pri instalacii) -
nusi tam byt subor notes.ini
2. spustis httpsetup - $ /opt/lotus/bin/http httpsetup
   - ostane bezat setup
3. pristupis na Lotus Domino cez browser na port 8081
4. vyplnis vsetky konfiguracne nastavenia (cez browser)
5. ked ti konfiguracia skonci spravne, tak mozes spustit
server: /opt/lotus/bin/server
6. najlepsie je urobit si spustaci script (precitaj si prirucku o spustani
a zastavovani servera)

> najprv chcel odo mna kniznicu libstdc++-libc6.1-1.so.2, tak som mu
> symlinkom podstrcil Debianovsku libstdc++-libc6.1-2.so.3. treba mi tu
> povodnu z RH6.0? ma ju niekto?

tu je uz spominana podpora RedHat-u.

Stano