[linux] Slovak-HOWTO, WindowMaker-0.64.0sk a slovensky FreeCiv

tomka na oalevice.sk tomka na oalevice.sk
Středa Duben 4 08:48:37 CEST 2001

no nazdar,
podarilo sa mi konecne zbuchat nejaku houmpejdzu a je tam par veci, co by vas
mohli zaujimat:
        Slovak-HOWTO, verzia 1 (Klotilda)
        Patch do WindowMakeru 0.64.0 s dost rozsiahlymi opravami pre slovencinu
        Slovensky ruleset a ciastocny preklad FreeCiv
adresa je http://www.oalevice.sk/~tomka (linka k nam je asi extra extra pomala
a hocikedy moze byt dole, takze s tymto budte trpezlivi)

ak to hocikoho zaujima, budem strasne rad, ak mi s tym pomoze (hlavne Slovak-
HOWTO a FreeCiv.po)

vdaka, judas

This mail sent through IMP: oalevice.sk.