[linux] mutt quest

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Čtvrtek Duben 5 07:25:19 CEST 2001

Ahoj,

> prosil by som nejakeho mutt gurua aby mi dal odpoved na tieto simple mutt's otazky:
> 1. ako nastavim aby mi zobrazil maily v threadoch (threadview)

  set sort=threads
a popripade este pridas:
  set sort_aux=date-received
To druhe je alternativne triedenie, ak maily nepatria do threadu.
Popripade este mozes podla datumu odoslania, ale s tym som mal
problemy, pretoze nie kazdy ma nastaveny spravny cas a datum. :-)

> 2. ako nastavim aby mi default nastavoval domenu odosielatela na nejaku xyz. mne to tam satale pise ze to ide z localhost.localdomain

Tu mas 2 moznosti:
  set from="ondrejj na salstar.sk"
  set hostname="salstar.sk"

> 3. ako nastavim aby mi text mailu nedaval do ako text do prilohy.

A dava? Ja som si to nevsimol.
Mozno forwardnuty, na to su zas nastavenia:
  set mime_forward
  unset mime_forward_decode
(ja to mam takto).

		Maj sa.