FW: [linux] smssend

Aneta Karnasova sydney.fox na gmx.net
Čtvrtek Duben 5 07:51:10 CEST 2001

Ahoj!

> Pri tom smssend sa zadava najake "mtnsms". Co to je ?

To je skript, v ktorom ma smssend napisane, ake su otazky a odpovede servra
(aspon ja som to tak pochopila). Najdes ho v adresari scripts.

Ja som si to urobila tak, ze mi z kazdeho mailu posle 3 spravy v opacnom
poradi a cislovane.

1. Skopirovala som .forward (mozno bude treba upravit cestu k procmail)
2. .procmailrc mam takyto:

SHELL=/bin/sh

:0 c
| /usr/bin/formail -k -X From: -X Subject: | /home/tia/sms/email2smssend -ms
140 -mm 3 -i -r -- /home/tia/sms/mtnsms sydney.fox na gmx.net ****
+421903******
smslock

Prve hviezdicky su heslo na mtnsms a druhe cislo :-)

Potom som musela upravit email2smssend. Zmenila som hodnotu premennej
$sms_bin a na konci som prehodila 2 komentare, lebo je nastavena "debug"
verzia.

A aby som nezabudla, ja mam vsetky 3 subory smssend, mtnsms.sms a
email2smssend v adresari /home/tia/sms

Tia

P.S. Co je to smslock to este stale neviem