[linux] Chyba pri pristupe na gmx.net v Netscape 6.01

Aneta Karnasova sydney.fox na gmx.net
Čtvrtek Duben 5 10:28:36 CEST 2001

Ahoj.

> Skusala som pristup cez pop3 na gmx.net. Mozilla 0.8 ide bez problemov,
> avsak Netscape 6.01 a Mozilla 0.6 vypisu, ze nastala chyba pri posielani
> hesla. Neviete co by s tym mohlo byt?

Podarilo sa mi to vyriesit. Kazdy uzivatel ma na gmx okrem obycajneho loginu
aj ciselny. Neviem, co sa Netscapu napaci na sydney.fox ale asi to bude ta
bodka. S ciselnym loginom je vsetko o.k.

Este jeden poznatok. Nespustajte Mozillu a Netscape (mail) na tom istom ucte
(neviem, ma to niekde profily?). Potom sa pobiju a z kazdeho nieco nepojde.
A vraj kompatibilita. :-)

Tia