[linux] X windows pre pracovnu stanicu

Pavel Simon simon na vtu.army.sk
Čtvrtek Duben 5 13:30:54 CEST 2001

Hello linux,

  na uvod: dlhsiu dobu pouzivam linux ako server (dva servery), ale
  nedavno som si precital na ROOT-e clanok o HW narocnosti linuxu a
  pretoze som si vylepsil masinu (Duron 700, 128 MB RAM, 10+20 ATA 66
  HD, Matrox Milenium II 12MB) rozhodol som sa na miesto W2k
  nainstalovat linux (Suse 7.0 plna verzia).
  A teraz moj problem: aky pouzit desktop manazer (xdm, kdm, ...), aky
  pouzit window manazer... a tak. Snazil som sa pouzit KDE (1.x aj
  2.0), window maker, gnome..., ale rychlost pri praci znacne
  pokrivkavala za spominanymi w2k. Hladal som aj nejaku dokumentaciu
  na vyladenie vykonu na penguin.cz, linux.cz, root.cz (najme v jazyku
  nasho kmena, alebo susedneho CZ), na netacik.sk, ale literatury o X
  win pre mna ako neznalca vela nie je. Vie niekto povedat viac, alebo
  poslat linky na zdroje.

  P.S. LDP aj linux internet server mam a som aj cital, ale to je skor
  o serveroch.

--
Best regards,
 Pavel                          mailto:simon na vtu.army.sk