[linux] Re: X windows pre pracovnu stanicu

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Sobota Duben 7 01:28:52 CEST 2001

					Maxim, 01:02:32
					07. april 2001 (sobota)
Ahoj!

> Mne slo sice o desktop (pracovnu stanicu), ale aj tak dik za info, si
> jedinny, ktory odpovedal. Co nik viac nepouziva Linux na pracu aj s X
> win? Bohuzial zatial som sa vratil k W2K.

	Ja osm v tejto oblasti pomerne novy, ale je to o to lepsie, pretoze
skor ako som zacal nieco pouzivat, musel som vsetko vyskusat...

	Cyrix6x86-PR200, 136MB Ram (w/ MDK7.2) pouzivam ako svoj desktop a
zaroven aj ako server (Samba, SMTP, POP3, ...) pre polovicu panelaku.
Taktiez ako router z lokalnej siete na ppp0 (len Web).

	Pouzivam IceWM - je jednoduchy, rychly ako blesk, stabilny, lahko
konfigurovatelny, ma vela tem, ale ja som si aj tak za 15 minut postavil
svoju vlastnu, na nerozoznanie od Win9x. :)

	Co sa tyak X-serveru, jednoznacne doporucujem verziu >= 4.0.1
Rozdiel vo vykonnosti oproti 3.x.x je viac ako evidentny.

	Na zaver este nieco k Win2k. Akokolvek som to testoval v roznych
firmach a u roznych ludi, musim uznat, ze je to sice zatial asi to najlepsie
od MS co kedy uzrelo svetlo sveta, ale ako server to mizerne zvlada velku
zataz... Na desktope je to ale asi o nieco ine.

	=Ondrej=
Ondrej 'Nepto' Jombik, http://www.atlantis.sk      telnet://atlantis.sk:7000