[linux] Re: X windows pre pracovnu stanicu

jaroslav soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Neděle Duben 8 10:41:41 CEST 2001

zdravim,

--- Ondrej Jombik <nepto na pobox.sk> wrote:
> 					Maxim, 01:02:32
> 					07. april 2001 (sobota)
> Ahoj!

> tak dik za info, si
> Linux na pracu aj s X
>
> 	Ja osm v tejto oblasti pomerne novy, ale je to o to
> lepsie, pretoze
> skor ako som zacal nieco pouzivat, musel som vsetko
> vyskusat...
>
> 	Cyrix6x86-PR200, 136MB Ram (w/ MDK7.2)
myslim, ze za vykon vdacite tej ramke :-) KDE je dost
velky pozierac pamati, aj ked musim uznat, ze KDE 2
oproti KDE 1 je velke zlepsenie. na MDK 7.2 a 64 MB
ram mi to beha vcelku dobre a nestazujem sa. pokial
vam to dost swapuje, treba rychly disk na swap. (mam
maxtor ata100 a ide to daleko lepsie nez seagate ata
33). i ked u mna je swapovanie minimalne, pokial
nepustim netscape. ak vam staci icewm, tak ho mozem
len doporucit, lebo je rychle.