[linux] X windows pre pracovnu stanicu

Pondělí Duben 9 12:36:55 CEST 2001

Ja som zacinal kedysi davno na sunoch a niektore zvyky pretrvavaju -
pouzivam olvwm a vyhovuje mi. Samozrejme treba si ho prisposobit ale moj
config na poziadanie poskytnem.

Zacal som s 16 MB RAM, neskor som mal 32 a v tom sa to uz dalo prevadzkovat
aj s netscapom. ked som mal 48 a potom 64 MB, bola uz otazka vykonu skor na
CPU - 486/100 uz nebolo ono/

Pred casom som skusal prejst na fvwm2 lenze kvoli jednej chybe (pri numlocku
neslo pekne prepinat okna) a genialnej konfiguracii som sa na neho vybodol.

KDE a GNOME a rozne zasierace pamate ma nikdy nelakali skor naopak. Pouzivam
linux nie preto aby vyzeral ako windows ale prave preto aby tak nevyzeral.

 "The box said 'Requires Windows 95 or better', so I bought a Macintosh".