[linux] Text processing (speed)...

Aneta Karnasova sydney.fox na gmx.net
Pondělí Duben 9 13:22:22 CEST 2001

Ahoj!

> Ehm, ak som dobre pochopil, toto nie je to, co Jarry chcel. Toto stary
> text vymeni za novy a nie ak v riadku najde stary text, riadok vymeni
> za novy. Am I right?

No mas pravdu, trocha ma splietli tie nechcene regularne vyrazy
(predpokladala som, ze hlada cely riadok). Potom by to mohlo vyzerat takto:

sed -e s/^.*stary.*$/novy/g < vstup > vystup

(mozno to je napisane troch nesikovne) A co sa tyka rychlosti, mam dojem, ze
sed je jednym z prvych programov unixu, tak by to malo behat rychlo.

Caute

Tia