[linux] RedHat 70 cz a stabilita

carcass carcass na gmx.net
Pondělí Duben 9 20:25:41 CEST 2001

U K(uk_list na yahoo.com)@Mon, Apr 09, 2001 at 10:38:31AM -0700:
> ahojte
>
> stretol sa niekto s tym, ze by mu RH70 cz po urcitom
> case pravidelne 'zrusilo' vsetky terminaly a vyhadzalo
> login prompt? mne to robi asi po 10 minutach od
> nalogovania a predtym este tusim updatedb zerie hrozne
> vela CPU. mam pentium 100, 32MB RAM.

hlasky typu VM_nieco: do try to free pages failed for xyz... alebo nieco
podobne, killovanie vsetkeho co este bezi... atd.
kto s RH7.0 sa s tym este nestretol ?
updateuj si vsetky baliky na ktore redhat vydal update !
pripadne sa pohraj s /proc/sys/vm/buffermem a /proc/sys/vm/bdflush a
mozno ziskas nejake tie cenne minutky navyse - aby si to stihol
updatenut :P
ja by som nainstaloval ine distro (vlastne to som aj spravil).

--

			carcass