[linux] Text processing (speed)...

Jarry guru jarry na gmx.net
Úterý Duben 10 07:11:31 CEST 2001

Vladimir Kralik wrote:
> sed "/retazec/s/^.*$/novy riadok/" </cesta/vstup >/cesta/vystup

Vdaka za tipy, "sed" ma nenapadlo vyskusat. Este nieco:

Myslim, ze by bolo trosku rychlejsie, keby sa miesto noveho
vystupu radsej upravoval hned vstup, skratka nieco ako
"on-the-fly". Predsa len, kym mi vytvori 100MB subor (v ktorom
sa vymeni oproti povodnemu len zo 20 riadkov), to tiez nieco
trva. Ale ked som dal totozne $vstup a $vystup, potom ten subor
urobil prazdny.

Netusim vsak, ci sa to tak "za behu" da upravovat, ci najprv
netreba ten subor kamsi nacitat, co by tym padom stracalo
vyznam, lebo z hladiska rychlosti by to asi bolo rovnake...

Inak celkom ma to zaujalo. Este sa chystam urobit to v perle
(vraj je tiez velmi rychly pri spracovavani retazcov) a potom
vsetko porovnam. Zatial mi to so "sed" trva asi tak 30sek,
co je uz rozhodne pokrok...

Jarry