[linux] Text processing (speed)...

Úterý Duben 10 11:15:50 CEST 2001

-> > Myslim, ze by bolo trosku rychlejsie, keby sa miesto noveho vystupu
-> > radsej upravoval hned vstup, skratka nieco ako "on-the-fly". Predsa
-> > len, kym mi vytvori 100MB subor (v ktorom sa vymeni oproti povodnemu
-> > len zo 20 riadkov), to tiez nieco trva. Ale ked som dal totozne $vstup
-> > a $vystup, potom ten subor urobil prazdny.
->
-> No ked to spravis v Ccku alebo perle ako
->
-> open INPUT, "<file.dat" || die;
-> open OUTPUT, ">file.dat" || die;
-> while (<INPUT>) {
-> 	s/string/string/g;
-> 	print OUTPUT;
-> }
-> close OUTPUT;
-> close INPUT;
->
-> Tak to spravi to co chces a sice preto lebo kym ten subor nezavries tak
-> zostane alokovany na disku a da sa s nim pracovat.
->
-> Na rychlosti to ale asi neprida ani miesta pocas konverzie tiez neusetris.

na rychlosti to skor uberie a keby aj ten princip fungoval... ak nebude
vstupny retazec rovnaky ako vystupny, dosaha ti to subor

skratka ak chces v subore nieco zmenit musi to mat rovnaku velkost, mozes
nahradit X bajtov X bajtmi.

 WinError #99999: Out of error messages.