[linux] ssh_exchange_identification

Jarry guru jarry na gmx.net
Úterý Duben 10 12:04:27 CEST 2001

Caute!

Cisto nahodne som zistil, ze sa nemozem prihlasit zvonku
na moj server cez ssh. Ked to skusim, dostanem:

asix na lones:/home/asix> ssh mojkomp.kdesi.sk
ssh_exchange_identification: Connection closed by remote host
asix na lones:/home/asix>

asix aj mojkomp pouzivaju OpenSSH_2.5.2p2
Kde moze byt problem? Mozem sa prihlasit len z mojej siete.
Ak skusim zvonku, na mojkomp.kdesi.sk mam vo
/var/log/secure zaznam:

Apr 10 11:47:27 mojkomp sshd[24872]: refused connect from lones

Preco refused??? Prezrel som /etc/ssh/sshd_config ale nenasiel
som nic, cim by sa dal regulovat pristup. A sshd sa predsa
cez inetd nespusta, takze /etc/hosts.allow/deny nehra rolu...

Jarry