[linux] X windows pre pracovnu stanicu + optimalizacia

Robert Varga nite na hq.alert.sk
Úterý Duben 10 14:59:50 CEST 2001

On Tue, Apr 10, 2001 at 12:06:29PM +0300, Martin Kavec wrote:
> Ked uz ste zacali s optimalizaciou.
> Mal som taku myslienku (laicku - preto sa na to pytam), ci by som ziskal isty
> stupen optimalizovanej "distribucie", keby som najskor naistaloval z CD celu
> distribuciu pre i386 a potom postupne prekompiloval (z src.rpm) a naistaloval
> vsetky baliky pre i686. Asi by som musel baliky kompilovat a instalovat aj v
> nejakom poradi.

V principe ani nie. Pokial by si ale pouzival flagy ako -malign-stack a
podobne, musel by si si najskuor vyrobit RPMka a potom ich nainstalovat
naraz (lebo inac by to mohlo _velmi_ haluzit, najma po instalacii glibc).

--
Kind regards,
Robert Varga